100% гарантійне обслуговування

Для кожної категорії товарів індивідуально від 1 місяця до 30 років

https://aquakharkov.com.ua/image/catalog/information/guarantee.png

Для кожної категорії товарів індивідуально від 1 місяця до 30 років все залежить від гарантійних умов того чи іншого виробника. Гарантійні документи від виробників містять усю необхідну інформацію щодо кожного з товарів.

Гарантійне обслуговування товару

Гарантійне обслуговування здійснюється

У сервісних центрах, авторизованих виробником товару. Щоб скористатися гарантійним обслуговуванням, у вас має бути правильно заповнений гарантійний талон, в якому мають бути зазначені:

  • дата, коли вам продали товар
  • модель та серійний номер продукції
  • термін гарантії на товар
Обмін та повернення товару

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України про захист прав споживача, ви можете повернути або обмінювати товар протягом 14 днів з моменту його покупки за умови:

  • товар не використовувався
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром

У разі, якщо куплений товар повністю або частково не функціонує, його повернення чи обмін можливе лише за наявності висновку про правильну експлуатацію товару, виданого авторизованим сервісним центром.

У разі обміну або повернення товару покупцю потрібно мати при собі паспорт та товарний чек. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, він може надіслати товар за допомогою кур'єрської служби. Оплата доставки товару здійснюється відправником.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню

У Статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:

Предмети сангігієни (кришки та сидіння для унітазів)

1. Товар, який придбавався під індивідуальне замовлення або доставлявся під замовлення для Покупця, не відноситься до переліку товарів, що підлягають поверненню.

2. У разі відмови Покупця від отримання Товару, що придбавався під індивідуальне замовлення або доставлявся під замовлення для Покупця, Покупцем Продавцю відшкодовуються витрати, що виникли внаслідок доставки такого Товару, упаковки та додаткових витрат, які можуть виникнути у разі відмови Покупця від індивідуального замовлення. У разі якщо Покупцем було внесено передоплату, то у разі відмови від отримання Товару, що замовлявся під індивідуальне замовлення, передоплата повертається за вирахуванням витрат, що поніс Продавець у зв'язку з доставкою, упаковкою та пересиланням такого Товару. У разі недостатності передоплати, Покупець зобов'язується компенсувати витрати, які поніс Продавець у разі відмови від Товару, що придбавався під індивідуальне замовлення.

3. Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Товари не підлягають гарантійному обслуговуванню

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, якщо:

  • товар має сліди механічних пошкоджень (в т.ч. прихованих), спричинених порушенням правил експлуатації виробу
  • порушені заводські пломби або інші ознаки спроб самостійного ремонту або розкриття виробу
  • вироби пошкоджені або зіпсовані внаслідок порушення умов експлуатації, транспортування або зберігання
  • ушкоджені комплектуючі або вироби внаслідок використання нестандартних запчастин та витратних матеріалів, що чистять
  • пошкодження викликані недотриманням термінів та періоду технічного обслуговування, якщо воно необхідне для цього виробу