Оплата і доставка

Чи здійснюєте Ви доставку до квартири та підйом на поверх?
Якщо товар легкий та малогабаритний, ми його доставимо до ваших дверей на ліфті абсолютно безкоштовно. Якщо придбаний товар є важким або великогабаритним, ми легко оформимо Вам доставку в будь-яку точку нашого міста і навіть найближчого передмістя.

Докладніше про доставку: https://aquakharkov.com.ua/dostavka-i-oplata

Чи є можливість замовити товар із доставкою до іншої країни?

На даний момент ми здійснюємо доставку товарів тільки територією України.

Чи можна самому забрати замовлення?

Окрім доставки кур'єрськими службами, ви можете без проблем здійснити самовивіз у місті Харків. У нас кілька великих складських приміщень, з яких ви можете забрати свій товар.

Детальніше про самовивезення: https://aquakharkov.com.ua/dostavka-i-oplata

Чи можливо сплатити замовлення карткою при отриманні?

Так в офісі є термінал. за допомогою картки Visa та MasterCard  можна все легко оплатити.

Чи можна приїхати до вас до офісу?

Будемо раді Вас бачити у нашому офісі, що знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 1

Також, у нас є виставковий зал, з широким асортиментом продукції, де Ви зможете подивитися товари живими та купити те, що сподобається. Якщо Ви хочете якийсь конкретний товар, зателефонуйте заздалегідь по телефону і уточніть наявність. Якщо цього товару не опиниться в магазині, ми доставимо його зі складу до Вашого приходу.

Зберігання товару

Надаємо безкоштовне зберігання товару на строк до 30 календарних днів включно, за умови 100% оплати замовлення.

Через 30 днів, якщо Ви не забрали товар, подальше зберігання товару складає 30 (тридцять) грн/день за 1 місце (або умовну коробку).

Якщо через 60 календарних днів не сплачено зберігання товару і сам товар був не затребуваний замовником, то такий товар вважається незатребуваним, а відповідальність компанії перед клієнтом за збереження товару припиняється. Компанія має право розпорядитися таким товаром на власний розсуд.

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?
Для кожної категорії товарів індивідуально від 1 місяця до 30 років все залежить від гарантійних умов того чи іншого виробника. Гарантійні документи від виробників містять усю необхідну інформацію щодо кожного з товарів.

Термін гарантії вказаний в описі та характеристиках кожного товару на нашому сайті. Гарантійний талон виробника підтверджує гарантійні зобов'язання.

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування здійснюється у сервісних центрах, які авторизовані виробником товару. Щоб скористатися гарантійним обслуговуванням, у вас має бути правильно заповнений гарантійний талон, в якому мають бути зазначені:

  • дата коли вам продали товар
  • модель та серійний номер продукції
  • термін гарантії товару

Телефони сервісних центрів:

GROHE 0800 502 520, 044 590 0182                                               
HANSGROHE 0443370067, 0683370067, 0993370067
GEBERIT 0442511703, 08005007870, 0444286555
KOLO 067 548 2783, 066 974 7317
KLUDI 067 548 2783, 066 974 7317
Villeroy & Boch 067 548 2783, 066 974 7317
HANSA 067 548 2783, 066 974 7317
VOLLE 0800 507 870
GUSTAVSBERG 067 548 2783, 066 974 7317
LAUFEN 044 499 0620
JIKA 044 499 0620
VIDIMA 044 430 7435
TECE 044 596 5946
DURAVIT 044 592 0165, 044 259 9939
ORAS 050 355 0229
RAVAK 096 336 7334
WELLE 093 262 3273
TEKA 044 537 4845, 0800 500 153
SANEKO 056 373 3839
MIXXEN 044 430 7435
KFA ARMATURA 067 548 2783, 066 974 7317
JACOB DELAFON 067 548 2783, 066 974 7317
IMPRESE 067 518 8123
EMMEVI 044 430 7435
DEANTE 067 548 2783, 066 974 7317
GENEBRE 067 223 4366
FRANKE 044 369 5001
FERRO 067 746 0734, 093 938 1844
FABIANO 0800-50-55-00
DAMIXA 044 332 2998, 097 485 6787
AM.PM. 044 332 2998, 097 485 6787
E.C.A. 044 492 0270
ARISTON 0800-30-20-30
ATLANTIC 0800-500-885
BOSCH 044-369-50-01, 044-369-50-30
FAGOR 0800-50-05-13
GORENJE 044-568-51-50
HOTPOINT-ARISTON 0800-30-20-30
INDESIT 0800-30-20-30
SIEMENS 044-490-20-91, 044-490-20-95
SAMSUNG 0800-50-20-00
WHIRLPOOL 0800-30-20-30
GRUNDFOS 050-380-41-40
SHIMGE 0562-35-66-75
SPRUT 0800-50-33-40
RUDES 0800-50-33-40
НАСОСИ+ 0800-50-33-40

Я можу обміняти чи повернути товар?

При поверненні або обміні товару товар, що повертається, буде упаковуватися в заводську упаковку. Вартість перепакування складає від 50 до 150 гривень. Оплата за переупаковку лежить на покупці згідно із законом "Про захист прав споживача".

Повернення товару по Україні

Усі витрати при пересиланні товару Україною, зокрема зворотне пересилання товару, оплачує покупець.

Правила обміну та повернення товару:

Обмін та повернення продукції належної якості

Продавець гарантує, що покупець протягом 7 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:

товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару; товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.

Обмін та повернення продукції неналежної якості

Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути здійснена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.

Товари не підлягають обміну та поверненню

У статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:

Предмети сангігієни (кришки та сидіння для унітазів)

Повернення коштів

Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.

При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше як за 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.

Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається протягом 1-го робочого дня після отримання вимоги від покупця.

При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.


У яких випадках гарантія не надається?

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, якщо:

- товар має сліди механічних пошкоджень (в т.ч. прихованих), спричинених порушенням правил експлуатації виробу
- порушені заводські пломби або інші ознаки спроб самостійного ремонту або розкриття виробу
- вироби пошкоджені або зіпсовані внаслідок порушення умов експлуатації, транспортування чи зберігання
- пошкоджені комплектуючі або вироби внаслідок використання нестандартних запчастин та витратних матеріалів, що чистять
- пошкодження викликані недотриманням термінів та періоду технічного обслуговування, якщо воно необхідне для цього виробу